tisdag 29 oktober 2013

Mamma kläder..

Jag har gått fram och tillbaka över hela våran stad och full av frustration.
Har fått en APU plats tills det är dags att bli mamma ledig på ett hotell, jätte roligt ska det bli att få vara i receptionen/konferansen. Men dresscoden är svarta kostymbyxor och svart skjorta men går bra med en svart tröja.
OK tänkte jag och gav mig iväg glad ihågen hemifrån men efter en timme var jag nu gråtfärdig då det finns bara en affär i stan som säljer mammakläder och dom hade inga svarta byxor över huvudtaget bara i form av mjukis eller leggings. Så vi gick runt lite och försökte hitta några ej mamma kläder men kanske nått som funkade i iallafall men återigen stötte vi på problem så jag tappade lusten och vill nu bara åka hem. Känner mig inte smidig eller ett dugg fin i spegeln just nu. Magen älskar jag men just nu hatar jag mina lår och rumpa. Mest för att jag känner mig arg över utbudet av mammakläder...

I morgon ska jag göra ett nytt försök kanske jag känner mig lite mer positiv då..

1 kommentar:

  1. Det är skitjobbigt att hitta mammakläder. HM har en del, men inte så mycket. Sedan finns det ju ett gäng butiker på nätet, men de kläderna är svindyra!

    SvaraRadera