fredag 18 oktober 2013

Fredag!

ursh vaknade upp och vart förbaskad!
Drömde att jag vann 220 miljoner och jag och min man satt och planerade våran drömresa etc när hans dumma alarm ringer och väcker mig!
Kunde jag inte fått njuta åtminstone 1 dag under en semester? var det såååå mycket begärt?

Men positiva ändå är att i dag köpte jag Baby sittern och gymmet som jag visade där tidigare:P
Längtar tills det kommer så man får se det i verkligheten också.

Och jag har funnit våran barnvagn också! köper den i helgen!
Här har ni en bild på den:
Det är en Crescent Classic.
Den har fått bra recensioner av både konsumentverket och ägare.
Det som jag tyckte var bra med den är att det är massa reflexer på sidan av barnvagnen och med tanke på vad som hände i går med den stackars kvinnan och hennes 3 månaders bäbis så vill jag verkligen synas i trafiken.
Nog för att det var halkan som gjorde att bilen körde in i henne och hennes barnvagn med lille bäbisen i så är man inte säker att gå efter vägen.
Jag ber för dom att dom båda två kommer klara sig!
och här uppe i Norr så har vi det becksvart efter klockan 15:00 ca under vintern så reflexerna på barnvagnen är ett måste samt även ska jag ha sådana som man hänger.



2 kommentarer:

  1. Tips - köp ett reflexöverdrag till vagnen! Det är gult med breda reflexband, kostar 69 kr på Clas Ohlson och värt varenda krona!

    SvaraRadera
  2. Jätte bra! tack för tipset, ska inhandlas direkt! Det känns jätte viktigt nu med detta, då det blir halare och mörkare ute, man vet inte vem man möter i trafiken

    SvaraRadera