fredag 1 november 2013

Jahapp

Då hade man urinvägsinfektion, och en kraftig sådan sade barnmorskan.
Så har nu antibiotika i 5 dagar och dom smakar int hallon!
samt jag måste dricka ca ½ liter vatten för att dom ska fara helt ner då dom fastnar hela vägen ner i halsen, trodde hon menade lindrigt hon på apoteket men detta var ju sjuk, jag känner tabletten hela tiden när jag sväljer nog för att mycket kan vara psykiskt också då jag vet att den kan fastna lätt.

Hittade kläder! äntligen. ska lägga upp en bild senare!:)
Köpte även ett matchande halsband och örhängen till och sen ett nagelkit så jag fixa mina naglar som har gått sönder en efter en här.

här kommer lite bilder på saker som jag beställt som borde dyka upp nästa vecka
till badbaljan

Blöjhink ta med/påsar

Blöjhink
Musik Mobil


bad termometer





























Nu ska jag ta en promenad med vild djuren (hundarna) och se om vi kan se husse någonstans i området och jobbar då han skulle vara omkring här.

kram på er alla

1 kommentar:

  1. Blöjhinkar och tillhörande påsar är tyvärr asdyra. Köper man billiga vanliga soppåsar på typ ÖB så kostar de 1/3 av vad de där speciella blöjpåsarna kostar.. :(

    SvaraRadera