torsdag 17 oktober 2013

Barnvagns djungeln

Detta är en djungel! Vi har haft koll på Internet efter en bra men ändå inte svindyr barnvagn då vi behöver så mycket annat också då vi inte ärver något. Allt småttis saker från mina små syskon har givits till min brors barn mamma och jag tvivlar jag kommer se skymten av dom så jag räknar med att köpa allt nytt eller via blocket.
Budgeten på barnvagnen har jag satt på 3000:- men brukar se fina emmaljungas för 2000-3000:-.
Har en nu som jag mailar med men jag inväntar några fler bilder då det är i en annan kommun.

På måndag är det dags för att träffa barnmorskan och kontrollera Lilleman: )
Han är en pigg krabat i iallafall som just nu använder min kissblåsa som studsmatta tror jag :X

Måste röja lite i hans rum också då det är mycke bråte där ännu men så länge jag inte har tapeterna så är det ingen brådska.

Trevlig helg om vi inte hörs: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar