måndag 7 oktober 2013

Långt mellan inlägg

Oj nu var det igen ett tag sedan jag skrev ett inlägg..
Men har inte haft så jätte mycket att skriva om förutom det lilla vanliga :)
lilleman mår jätte bra, han sparkar och lever loppan där inne och man känner varje rörelse han gör nästan :)

vi har köpt lite kläder och sedan har "farmor" och "mormor" handlat en del kläder åt lilleman ;)
Nästa helg kommer pappa och hälsat på och bygger om lite i förrådet så vi kan flytta ut lite saker ur lillemans rum så vi kan börja tapetsera.

Har börjat med järn dropp nu och känner dock inte av  mycket ännu, men det kan ta upp till en månad innan det känns eller märks av.
Men börjar bli lite öm i armvecken . Får en injektion varannan dag.

Blivit rätt så stor nu om magen tycker jag :o
Gått upp ca 10kg !!
Men dock så är jag en riktigt godisgris och alltid varit, men just nu är det godis och läsk förbud hemma hos familjen D!
Men så länge lillen mår bra så mår jag bra :)

1 kommentar:

  1. Oh, stor mage! Det vill jag allt ha bildbevis på ;)
    Puss puss, hälsa Mange

    SvaraRadera