måndag 4 november 2013

Första dagen

Då var första dagen på min nya praktik avklarad!
Måste dock säga att jag är extremt stel och öm i ryggen just nu, glömde mina bekvämare skor hemma innanför dörren så jag har fått stå i kilklackar hela dagen och det var ej populärt för ryggen.
Men det har varit jätte trevlig och roligt där så jag bet ihop och körde på med ett leende.
gråt och svett fick man ta efteråt :P
Lilleman höll sig lugn medans jag jobbade, han gjorde sig påmind lite då och då , tror han undrade vart jag var då jag inte låg och strök på honom, gör det i stort sett hela tiden hemma.
Direkt när jag satte mig på bussen hem så satte han igång och med råge där på, sen dess har han vart i full rulle och till och med Mormor hans fick en liten spark när vi gick förbi med hennes present på jobbet.

Tog mig lite glass när jag kom hem, tyckte jag förtjänade det=)

hade en tid hos barnmorskan i dag men fick avboka då jag inte ville sluta tidigare på min första dag. fick en ny tid onsdag 15:30  - slutar 15:00 så blir snabba puckar in till stan.
Då får vi se om lillen håller sin kurva :p

Nu ska jag sträcka ut mina stackars ben och ojja mig lite så M får pyssla om mig <3

texten jag stoppade på min mors ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar