onsdag 6 november 2013

Min lilla buse

Känner mig lite mörbultad efter gårdagen faktiskt, men än går det bra att jobba och jag trivs som bara den! Så jag ska inte klaga:)

Var hos barnmorskan igår och lillen ville inte vara stilla för en sekund!:) hon tyckte det var fascinerande hur stark han var då han gick igång med sina jujutsi sparkar och hon skratta och skämta att det kommer nog ut en liten muskel kille haha, lyssnade på hjärtat och samma där hans hjärtslag har blivit jätte starka och dom hördes klart och tydligt över allt.
Och kurvan såg bra ut han följer den samt att vi kommit in på medel nu till och med.
Håller på att få grav. Diabetes så jag måste tänka på mitt sockerintag, det kommer bli svårt, godis är min kompis! Nä men jag ska sluta äta gottis: )
Blodvärdet har börjat sjunka igen men vi skulle avvakta tills nästa träff den 28e för att kolla, kan ändå inte ta mer sprutor nuför ett tag för mina vener är snart pajja så vi ska låta dom vila.

Nä men godmorgon på er alla så ska jag nu hoppa på nästa buss till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar