måndag 2 september 2013

Kläder i drivor!

Min kära far var förbi med 5 st fulla papperspåsar med kläder.
Jag och M började gå igenom dessa kläder och hittade himla mycket fint och gulligt.
3-4 st overaller för vintern i olika färger, 6 st bodys sen några t-shirts och några byxor.
Han hade även med sig leksaker och 2 st hyllplan för nallar som vi kommer dock att få måla om då dom är rosa.
I dag ska vi rensa ut lillemans rum lite då det har tills nu använts som ett förråd/datarum.

Natten har varit si så där, lillen har levt om ganska mycket där inne, han har tryckt sig uppåt mot magen så man kunde känna hans kropp genom huden då han tryckte upp sig.
gjorde lite små ont då jag inte visste hur jag skulle ligga, gick inte att ligga på mage eller rygg och jag tycker inte om att ligga på sidan för jag har oftast svårast att somna så då mina ben inte kan vara helt utsträckta.
men efter jag gick upp och gick lite runt i lägenheten sjönk han ned igen och magen var inte lika spänd nå mera.
Nog jag att jag älskade att känna att han rörde sig där inne och mysigt att känna hans kropp så var det inte riktigt rätt tillfälle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar