tisdag 3 december 2013

Vecka 33 (32+0)

Då går vi in i en ny vecka coop varenda vecka förbi:)
Var på sjukhuset hela kvällen igår pga att jag har haft sådana smärtor i foten. Tror jag gnällt om det i något tidigare inlägg.
Men i går fick jag nog då jag knappt.kunde bruka foten alls och tog mig en titt hur den såg ut och såg att det var en extra fotknöl på yttresidan och jag var svullen och man kände att knölen var vätskefylld.
Så jag for in till sjukhuset och dom konstatera att det var reaktiv artit ( något sånt)
Man kan få såna om man har haft en infektion i kroppen och det är kroppens sätt att slå tillbaka mot sitt eget immunförsvar och en led blir inflammerad och svullnaden är ledvätska... Awww.
Normalt brukar dom tömma leden på ledvätska men det går ej på gravida så jag måste bita ihop.
Hon ordinerade mig en vecka vila med foten i högläge. Men jag vill inte vara borta från jobbet så jag passar på att vila hemma och sen inte springa runt så mycket på jobbet istället.
Tänker INTE sjukskriva mig nu. Hemma kommer jag vara nog sen så jag vill gärna vara aktiv så länge jag kan/får, klaga/gråta får man göra hemma:)

Men en liten magbild tänkte jag bjuda på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar