tisdag 19 november 2013

Vecka 31 (30+1)

Veckorna susar förbi tycker jag, jag hinner inte med!
Känns som jag inte hunnit med att skaffa allt. Men jag har nog allt det nödvändigaste för dom första månaderna.
Men om man har planerat detta så många år och föreställt sig i huvudet om och on hur grejer skulle se ut, hur grejer skulle vara i hans rum och vad vi skulle ha till honom så inser jag nu att kg drömde nog lite för stort haha. Man inser att många saker är rätt onödiga och vissa saker visste man inte ens om att man behövde.
Men våran kille är så efterlängtad och jag gör min bästa för att motta han hem.
Fick hem lite saker från jollyroom igår men ska skicka tillbaka mobilen få jag ansåg att den från toysrus var mer prisvärd än denna. Men resten behåller jag.
Se tidigare inlägg: )
Nu sitter jag på bussen på väg till jobbet, hela hotellet var fullbokat och det var fullrulle och i dag ska alla checka ut så blir väl lika mycket idag: ) men bara skoj att träffa folk och vara kring mycket rörelse. Liiike it.
Ta det lugnt i vinter halkan nu gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar