tisdag 26 november 2013

Bilder från helgens pyssel

Dålig kvalitet på bilderna, gör inte motiven rättvisa, men en liten hum i allafall på vad jag pysslar med :P


Juletiketter, som man kan antingen hänga i granen, på paket,
eller vart man vill.
gjort av trolldeg och motiven är från pepparkaksformer,
edan målat dom med hobbyfärg och akrylfärg.
juletikett i gardinomfånget.
Bild på stjärna i gardinen
Smält stearin över ett ljus.
limpistol, smält över ljuset sedan målat det svart.
Tavla i l köket som min man målat
Tavla i vardagsrum som jag och min man målat
Tavla i hallen som jag och min man målat
Whiteboard tavla med eget motiv
Vanlig fotoram, glas och ett scrapbook papper.


Mina adventsljus jag gjorde förra året
vanliga vita block ljus som jag skrev ut
Siffror/text på
silkespapper
och sedan smälte in i ljusen,
Man behöver ljus, bakplåts papper,
 silkespapper och ett motiv på dator.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar